Úkolem robotů bylo objet překážku a dojet po čáře až do cíle. Dále je čekalo bludiště, pro které museli soutěžící vytvořit mobilní aplikaci na ovládání robota bezdrátově, tedy přes WiFi a projet bludiště pomocí chytrého zařízení. Už ráno si týmy mohly své roboty otestovat a vyzkoušet všechny disciplíny. Podle potřeb si pak roboty upravily.
Součástí soutěže byly i prezentace, která měla časový limit sedm minut. Týmy představily i své náměty na vylepšení nebo, mnohdy vtipné, postřehy z práce na projektu. Ježdění po čáře se většině týmů povedlo, zabrat jim ale dala překážka - zdolaly ji tři týmy.
Vítězné týmy získaly od sponzorů a partnerů soutěže zajímavé ceny, uznání ale patří všem těm, kteří se postavili na start. Soutěž rozvíjí kreativitu, nápady, soutěžící se během dne dozví spoustu nových věcí a ty si můžou vyzkoušet v praxi.