Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Náborovou kampaň Fakulty strojní ocenili marketingoví experti třemi zlaty

Náborovou kampaň Fakulty strojní ocenili marketingoví experti třemi zlaty
Fakulta strojní VŠB-TUO uspěla už čtvrtým rokem po sobě v prestižní reklamní soutěži Česká cena za PR. Letošní úspěch byl mimořádný – ze čtyř nominací si kampaň V hlavní roli strojař odnesla tři první místa.

Náborovou kampaň V hlavní roli strojař ocenila odborná porota ve třech kategoriích – Průmysl, Firemní publikace – webové stránky a Digitální komunikace. Experti z oblasti PR a marketingu kvitovali nejen kreativní myšlenky kampaně, ale také její profesionální provedení a výsledek. Fakultě strojní se totiž podařilo během prvního kola přijímacího řízení navýšit počet přihlášených uchazečů o více než 20 %.

Slavnostní vyhlášení prestižních se cen letos kvůli doznívající pandemické situaci uskutečnilo netradičně online. Zástupci Fakulty strojní a kreativní agentury Action Please, jež má kampaň na starosti, proto vyhlášení sledovali jen na dálku ze svých obrazovek.

Foto: archiv APRA

Vloženo: 18. 6. 2020
Kategorie:  Aktuality
Útvar: 300 - Děkanát FS
Zpět